Holland Herald van KLM wint twee Content Marketing Awards
30-07-2019 (14:19) - Awards
Holland Herald, het inflight tijdschrift van de KLM, is in de prijzen gevallen tijdens de Content Marketing Awards 2019 in Cleveland in de Verenigde Staten. Het blad dat door Hearst Create wordt gemaakt, won awards in de categorieën Best Overall Editorial – Print en Hospitality/Travel Publication.
Holland Herald’s Content Director Alexandra de Jong is trots op de prijzen: ‘We zien deze twee awards als een enorme beloning voor ons team dat dagelijks bezig is met het creëren van content marketing van de allerhoogste kwaliteit.’
100-jarig jubileum
Daphne Hoogenboom van de KLM is ook enthousiast: ‘Het doel van KLM is om onze passagiers met Holland Herald een cadeautje aan boord te geven. We zijn daarom ook altijd erg blij dat passagiers ons inflight magazine al jaren hoog waarderen. Dat we nu ook internationale erkenning krijgen van een vakjury door het winnen van deze award, maakt ons extra trots. Helemaal nu we in oktober ons 100-jarig jubileum vieren.’
Foto: holland-herald.com