Lexus hoofdsponsor Creative Heroes Award
28-02-2017 (17:26) - Awards
Lexus is – samen met ABN AMRO – de hoofdsponsor van de Creative Heroes Award, een nieuw Nederlands initiatief. Het is een prijs die de kracht van creativiteit beloont en daarmee de menselijke factor centraal stelt.
Een vakkundige jury van de Creative Heroes Awards beoordeelt in vier categorieën de creativiteit van de inzendingen. In de hoofdcategorie NEXT GENERATION zal Lexus de ‘Beste Start-up’ prijs uitreiken.
Lexus moedigt met het hoofdsponsorschap van de Creative Heroes Award in Nederland creatief talent aan. Jeroen van Oostveen (Architectenweb, Archello en Materia) en Guus van Maarschalkerweerd (DesignConnector) willen met hun initiatief niet zozeer het design als eindresultaat belonen, maar de creativiteit, het proces en de mens hierachter. ‘Celebrating creative minds’, zoals Van Maarschalkerweerd het omschrijft. “En dat een echt designmerk als Lexus hieraan zijn naam wil verbinden, geeft aan dat er een breed draagvlak is om creativiteit, innovatie en ondernemerschap te stimuleren.”