MediaMonks wint 8 Webby Awards
24-04-2018 (18:25) - Awards
De winnaars van de Webby Awards 2018 zijn bekend. Creatief productiebureau MediaMonks gaat bij de 'Oscars van het internet' met acht awards verspreid over zes projecten aan de haal.
De projecten van MediaMonks die een Webby Award hebben gekregen zijn: Audi: Sandbox VR in de categorie Film & Video: VR Branded Interactive, Quest to Legoland in de categorie Games - Family & Kids, Walgreens: Let’s grow old together in de categorie Websites - General: Corporate Communication, en Real Estate: Stained Glass in de categorie Websites: Features & Design - Best use of Animation or Motion Graphics.
Daarnaast heeft het creatieve productiebureau ook People’s Voice Awards gewonnen voor: Red Bull Air Race Live VR in de categorie Mobile Sites & Apps: Technical Achievement, Quest to Legoland in de categorie Games - Family & Kids, en Mobile Sites & Apps: Best Use of GPS or Location Technology, en ArtScienceMuseum - Into the Wild in de categorie Mobile Sites & Apps: Cultural Institutions.
Het innovatieve Into the Wild project is niet alleen met de People’s Voice Award bekroond maar ook met de Webby for Good.
meer dan 13.000 inzendingen
De Webby Awards is een van de oudste en meest competitieve awards. Dit jaar waren er meer dan 13.000 inzendingen uit 70 verschillende landen waarvan een exclusieve 9% maar werd genomineerd voor een award.
Volledige lijst gewonnen awards:
Audi: Sandbox VR
Film & Video: VR Branded Interactive | Webby Winner
Real Estate - Stained Glass:
Websites: Features & Design - Best use of Animation or Motion Graphics | Webby winner
Walgreens: Let’s grow old together
Websites - General: Corporate Communication | Webby Winner
Quest to LEGOLAND:
Mobile Sites & Apps: Best Use of GPS or Location Technology | People’s Voice
Games: Family & Kids | Webby Winner & People’s Voice
ArtScienceMuseum - Into the Wild:
Mobile Sites & Apps: Cultural Institutions | People’s Voice
Red Bull Air Race Live VR:
Mobile Sites & Apps: Technical Achievement | People’s Voice