Nominaties Sabre Awards 2018 voor Bijl PR

17-04-2018 (14:22) - Awards

Bijl PR sleept twee nominaties voor de Sabre Awards EMEA in de wacht. De nominaties zijn voor de campagne 100 dagen, 100 banen voor Randstad samen met Yune, en voor SIRE, samen met N=5 over de bewustwording van het gebruik van sociale media. 


Met de campagne #wordenwiejebent stimuleert Randstad mensen om na te denken over de ontwikkeling van hun carrière op de arbeidsmarkt. Het doel is mensen te laten ontdekken waar zij het best tot hun recht komen. Met 100 dagen, 100 banen ervaart presentatrice Lonneke Marsmans 100 banen. Elke denkbare functie komt voorbij, van transportplanner tot verpleegkundige en van eventmanager tot skydive instructeur. De ervaringen van Lonneke, bedoeld om mensen te inspireren, zijn dagelijks te zien op een speciaal YouTube kanaal

 

succes is een keuze

De campagne “Voor wie doe je het eigenlijk”, bestond uit twee delen. De lancering van The Good Life Agency, een bureau dat diensten levert om ‘gewone’ mensen online succesvol(ler) te laten lijken, gevolgd door de onthulling: het was niet echt. Het bureau was een sociaal experiment met het doel te kijken hoe ver mensen gaan voor een succesvol imago. Tegelijk wilden SIRE, N=5 en Bijl PR een maatschappelijk debat op gang krijgen over het toenemende streven naar perfectie. Met The Good Life Agency werd er 33,5 miljoen mensen. De website werd 100.000 keer bezocht en er meldden zich 400 ’kopers’ van statusverhogende diensten.


De uitreiking vindt op 23 mei plaats in Amsterdam.