Simyo uitgeroepen tot Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland

22-04-2016 (12:11) - Awards

Simyo is uitgeroepen tot het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2015. De KPN-dochter is het eerste telecombedrijf ooit dat de top-10 heeft gehaald en legt nu beslag op de titel. De winnaar, acht branchewinnaars en de Klantvriendelijkste Medewerker zijn gisteravond bekend gemaakt tijdens het CustomerFirst Gala. Het Klantvriendelijkste Bedrijf is een initiatief van marktvindersbureau SAMR.
 
 
De acht branches die in het jaarlijkse onderzoek worden meegenomen, zijn Supermarkt, Retail, Online, Leisure, Verzekeraars, Energie, Telecom en Banken. De nominaties zijn gebaseerd op beschikbaarheid, beloftes nakomen, niet onnodig lastigvallen, niet moeilijk doen over formaliteiten, fouten toegeven en oplossen en oprechte betrokkenheid bij de klant.
 
branchewinnaars 2015
Klantvriendelijkste bank van Nederland:                                   SNS Bank                    
Klantvriendelijkste energieleveraar van Nederland:                  Greenchoice
Klantvriendelijkste telecomleverancier van Nederland:             Simyo
Klantvriendelijkste supermarkt van Nederland:                         Jan Linders
Klantvriendelijkste winkel van Nederland:                                 Rituals
Klantvriendelijkste thuiswinkel van Nederland:                          Coolblue
Klantvriendelijkste verzekeraar van Nederland:                         FBTO