SJP reikt 9 Magneten uit
01-11-2013 (08:21) - Awards
Gisteren werden tijdens de Employer Branding Experience 2013 in het Circustheater te Scheveningen de Magneten uitgereikt. De Stichting Jaarprijzen Personeels-communicatie beloont jaarlijks creativiteit in arbeidsmarkt-communicatie.
SJP-voorzitter Hans Kroonen: ‘De SJP wil tonen wat creativiteit voor organisaties kan doen. In directe werving én in het bouwen van het Employer Brand, dus ook voor de interne doelgroep. En hoe creativiteit kan inspireren. Wat weer effect heeft op het succes van de organisatie.’
Met 23 nominaties en 9 Magneten is de score hoger dan vorig jaar. De jury werd gevormd door creatieven, strategen, specialisten en opdrachtgevers. De Magneten gingen naar:
Creativiteitsjury
Ministerie van Defensie; Je Eerste Vlieguur - Steam/Maximum
Nationale Politie; Cybercrime challenge ox7DD-Operation High Tech Crime -VNU Vacature Media i.s.m. Tweakers Nonspot & Concepts
Ministerie van Defensie; Verpleegkunde Xtreme Steam/Maximum ING; Next Generation Banking – Energize (Gouden Magneet) Ministerie van Defensie; Infanterie campagne / werkveld - Steam
Efffectiviteitsjury
Ahold; Onze Albert Heijn – YoungWorks Employer
Brand jury
Ahold; Onze Albert Heijn – YoungWorks Croon elektrotechniek; We leven elektrotechniek – ARA M/V
Jong Talent
De SJP schrijft ieder jaar een wedstrijd uit onder studenten. Met het doel jonge creatieven kennis te laten maken met arbeidsmarktcommunicatie. Dit jaar was de opdracht jongeren te interesseren voor het vak vuilnisman. De winnaars van deze Magneet zijn Florian Hollander, Vincent Versluis en Joppe Muller met de campagne ‘Als vuilnisman doe je meer voor de buurt dan je denkt’.
Nominaties en Magneten zijn te zien op www.sjp.nl en in het SJP Jaarboek.