Vier kanshebbers titel DM M|V van het jaar

30-11-2012 (00:00) - Awards

Marketeers uit de dialoogmarketingbranche hebben ruim één maand de tijd gehad kandidaten voor te dragen die in hun ogen lef en creativiteit hebben getoond op het gebied van dialoogmarketing. Na uitvoerig beraad heeft de vakjury uit de vele inzendingen vier genomineerden voor DM M|V van het jaar bekendgemaakt: Joris Merks (Google), Richard Verhoeff (Crystalloids Innovations), Willem Sodderland (Buzzer) en Christiaan Holman (Vodafone Nederland). Donderdag 10 januari 2013 zal tijdens de DM Awards de winnaar bekend worden gemaakt.  

De titel ‘DM M|V van het jaar’ wordt toegekend aan een persoon die zich in de voorbije twaalf maanden in het dialoogmarketingvak positief heeft onderscheiden. Het kan hierbij gaan om een prestatie binnen zijn organisatie of daarbuiten. Belangrijk is dat de prestatie impact en uitstraling heeft op het hele vakgebied. De vier genomineerden worden op vrijdag 30 november door de jury getoetst op visie, onderscheidend vermogen, vernieuwing, durf en resultaat. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.