Vijf nominaties G+J Media Custom Content voor Content Marketing Awards

06-07-2016 (18:19) - Awards

G+J Custom Content heeft vijf nominaties in de wacht gesleept voor de internationale Content Marketing Awards (CMA).
 
Het tijdschrift SPOOR van NS is genomineerd in de categorie Highest Conversion Response from a Content Program. De conversie die SPOOR bereikt is al jarenlang enorm hoog, maar afgelopen jaar bereikte het tijdschrift de hoogste scores aller tijden op het gebied van klantwaardering en conversie.
 
Holland Herald van KLM is genomineerd voor Best series of Articles voor de maandelijkse 12-pagina’s tellende interviews met Nederlandse iconen die internationaal bekend zijn, zoals Doutzen Kroes, Johan Cruijff, Tiësto en Caro Emerald.
 
De excellente uitvoering van de vier dubbelinterviews met internationale kunstexperts, en de bijbehorende portretserie door Erwin Olaf, zorgde voor een nominatie voor TEFAF’s TÊTE-À-TÊTE in de categorie Best Interview or Profile. 
 
Ook voor het concept en de creatie van het inspirerende digitale reismagazine #nsfavourites is G+J Media Custom Content in twee categorieën genomineerd; voor Best Transportation Publication én voor Best New Digital Publication. De technische realisatie van #nsfavourites was in handen van Dutch Giraffe.
 
De CMA’s worden jaarlijks uitgereikt voor de beste creaties op het gebied van contentmarketing – van strategie tot distributie en van design tot content. De awards worden op 20 juli 2016 uitgereikt.
 
Klik hier voor een overzicht van alle nominaties.