We Are Live valt in Eventex-prijzen met event voor Barry Callebaut
De winnaars van de Eventex Awards zijn bekendgemaakt. Het Nederlandse We Are Live, programmamaker en livestream-specialist, heeft zes prijzen gewonnen. Zij ontvingen onder andere drie keer goud voor B2B event, Event Storytelling en Brand Experience - Food & Beverages en platinum voor Hybrid Event.
We Are Live nam in totaal vijf prijzen in ontvangst voor het hybride event Second generation chocolate dat zij produceerden voor chocoladefabrikant Barry Callebaut. Het juryrapport sprak over ‘goed doordachte strategie en creatieve uitvoering’. Ook het digitale concept Charging Day, dat We Are Live maakte in opdracht van Fastned, werd bezegeld met brons in de award categorie Virtual B2B Event. “De impact en innovatie die wij onze klanten bieden met live video's, is een van de belangrijkste redenen waarom wij We Are Live in 2008 zijn gestart. Deze prestigieuze prijzen zijn dan ook een prachtige bekroning op ons werk”, aldus Marck Feller, Founding Partner en regisseur van We Are Live.
De prijzen die We Are Live heeft ontvangen:
Platinum - Hybrid Event (Barry Callebaut)
Gold - B2B Event (Barry Callebaut)
Gold - Brand Experience - Food & Beverages (Barry Callebaut)
Gold - Event Storytelling (Barry Callebaut)
Silver - Product Launch (Barry Callebaut)
Bronze - Virtual B2B Event (Fastned)