Zes kanshebbers Selligent International Partner Awards

23-04-2014 (08:33) - Awards

Selligent heeft de zes genomineerden van de tweede ‘Selligent International Partner Awards’ bekend gemaakt. De Nederlandse bureaus DM Interface en RapidSugar haalden de shortlist. De award-ceremonie vindt plaats op 15 mei in Amsterdam, tijdens de Selligent International Partner Day.
 
De Selligent International Partner Awards zijn een erkenning van de beste marketingprogramma's en -campagnes uit haar partnernetwerk. Het evenement brengt de innovatieve en creatieve projecten in beeld die gebruik maken van de Selligent-oplossingen.
 
Op www.selligent-awards.com kan men tot en met 14 mei stemmen.  
 
Deze zes genomineerde cases:
•         DM Interface: Mercedes-Benz (Nederland);
•         RapidSugar: Marktplaats Aanbieding (Nederland);
•         Emakina Belgium: Audi (België);
•         StrategieOne: Audi (België);
•         Tagora: PSA Banque (Frankrijk);
•         BurdaDirect Interactive: Weka Media Publishing (Duitsland). 

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.