Zes kanshebbers Selligent International Partner Awards
23-04-2014 (08:33) - Awards
Selligent heeft de zes genomineerden van de tweede ‘Selligent International Partner Awards’ bekend gemaakt. De Nederlandse bureaus DM Interface en RapidSugar haalden de shortlist. De award-ceremonie vindt plaats op 15 mei in Amsterdam, tijdens de Selligent International Partner Day.
De Selligent International Partner Awards zijn een erkenning van de beste marketingprogramma's en -campagnes uit haar partnernetwerk. Het evenement brengt de innovatieve en creatieve projecten in beeld die gebruik maken van de Selligent-oplossingen.
Op www.selligent-awards.com kan men tot en met 14 mei stemmen.
Deze zes genomineerde cases:
• DM Interface: Mercedes-Benz (Nederland);
• RapidSugar: Marktplaats Aanbieding (Nederland);
• Emakina Belgium: Audi (België);
• StrategieOne: Audi (België);
• Tagora: PSA Banque (Frankrijk);
• BurdaDirect Interactive: Weka Media Publishing (Duitsland).