23-jarige ondernemer wordt eerste Webflow Enterprise Partner van Nederland

23-jarige ondernemer wordt eerste Webflow Enterprise Partner van Nederland

16-06-2025 (13:19) - Bureaus

Het Amerikaanse Webflow, één van de snelst groeiende website builders ter wereld, heeft voor het eerst een Nederlandse agency benoemd tot officiële Webflow Enterprise Partner. Die eer gaat niet naar een traditioneel bureau, maar naar Cut the Code, geleid door de pas 23-jarige Erwin Luijendijk.

Waar de meeste bureaus bewust of onbewust marketing websites bouwen voor blijvende afhankelijkheid, bouwt Cut the Code juist aan autonomie voor marketingteams. Hun belofte? Websites zo opzetten dat marketingteams zelf in staat zijn om pagina's en wijzigen te lanceren, testen en optimaliseren. Geen agency lock-in en wachttijden, maar wel snelheid, flexibiliteit en volledige controle.

"We maken geen websites, maar bouwen systemen waarmee marketingteams tot 10x sneller kunnen schakelen. Dat betekent: sneller lanceren, sneller leren, sneller verbeteren. Dat is een oneerlijk voordeel in snel veranderende markt waar tijd alles is", zegt Erwin Luijendijk, oprichter Cut the Code.

Van disruptor tot Enterprise Partner

Cut the Code bouwde eerder al aan campagnes voor Samsung, het platform van Vacature Via, en de Duitse SaaS scale-up Caya. Ze werden finalist bij de Webflow Partner Awards 2022 (top 6 wereldwijd) en wonnen een Dutch Interactive Award voor Best Talent en de Disruptor Award 2023. Ook is Cut the Code partner van de Stichting Dutch Digital Design.

De benoeming tot Webflow Enterprise Partner markeert een kantelpunt in de Nederlandse agencywereld. Webflow is wereldwijd in opmars, met inmiddels meer dan 600.000 websites, waaronder die van bedrijven als Dropbox, Spotify, en Sendcloud.

Het tijdperk van realtime marketing

Marketeers kunnen zich geen trage ontwikkelcycli meer permitteren. Vandaag besloten = vandaag online. Door hun modulaire aanpak helpt Cut the Code organisaties sneller te lanceren, direct te leren van bezoekersdata en razendsnel door te ontwikkelen. Dat maakt hun aanpak bijzonder geschikt voor merken die werken in campagnes, growth loops of experiment-gedreven marketing.


Media

Marketing

Economisch