Adeptiv komt met nieuw label: insert/expert
14-04-2020 (10:47) - Bureaus
Digital marketinggroep Adeptiv heeft een nieuw label opgericht: insert/expert. Het label richt zich op merken met een hybride- of volledig inhouse marketingmodel en helpt deze bedrijven hun digitale aanwezigheid te optimaliseren.
??Steeds meer bedrijven zoeken digitale marketing expertise, als aanvulling op de kennis die ze al in huis hebben, laat Adeptiv weten. Insert/expert biedt onder andere vakkennis aan op het gebied van digital channel audits, media planning en maturity audits. Op projectbasis, maar ook voor de lange termijn.
??Sabine Bijleveld, CEO Adeptiv legt uit: ‘Iedere dag zien wij de voor- en nadelen van inhousing voorbij komen; voor merken geeft het een gevoel van controle, transparantie en snelheid, maar tegelijkertijd spelen er ook issues als, hoe zorg ik ervoor dat we top notch werk blijven leveren? Gebruiken we de nieuwste technologieën? Hoe vind én behoud ik mensen? Klopt de strategische visie en hoe houd ik aansluiting bij de markt? Op al dit soort vragen, geeft insert/expert antwoord. En tegelijkertijd kijkt insert/expert wat er geautomatiseerd kan worden, en worden er op die manier ook direct efficiencyslagen gemaakt.'