Vier medewerkers Van Dobben prijzen iconische croquet aan

Vier medewerkers Van Dobben prijzen iconische croquet aan

07-10-2025 (11:43) - Campagnes

Een bijzondere rol voor de iconische Van Dobben Eetsalon in de nieuwe campagne van het Amsterdamse croquettenmerk. Geen acteurs maar vier echte medewerkers prijzen de bekende snack aan in de spot, gemaakt door Alfred en OnSocial.

De campagne draait om de merkessentie 'echt genieten van uitgesproken karakter'. "We zetten de echte kenner van de Van Dobben croquet in de hoofdrol door De Dames uit de Van Dobben Eetsalon aan het woord te laten over deze karakteristieke croquet", aldus Eva Schoeman, brand manager Foodservice bij moedermerk Van Geloven. 

Met pakkende quotes als 'Klein van stuk, groots van smaak' en 'Bij twijfel altijd doen' zijn medewerkers Mette, Monique, Bella en Stephanie de ideale merkvertegenwoordigers. "De dames uit de salon zijn goudeerlijk, recht voor z’n raap en hebben het hart op de tong, maar altijd op de juiste plek. Door de dames van de salon zelf een podium te geven, vertellen we het verhaal van de croquet aan de rest van Nederland op de meest authentieke manier mogelijk", vertelt Lucio Jessurun, strategy director bij Alfred.

De campagne en bijhorende visuele stijl worden vanaf vandaag uitgerold in alle touchpoints: online, social, retail media in supermarkt, horeca en meer.

Bekijk de aanbevelingen hier: