Bakker Bart kiest voor Han Snel

23-01-2019 (14:41) - Bureaus

Bakker Bart heeft Han Snel in de hand genomen om Nederlands grootste bakkerijketen te begeleiden bij de ontwikkeling en implementatie van de nieuwe communicatiestrategie. 

 
De samenwerking heeft geresulteerd in de nieuwe communicatieparaplu ‘Bijzonder lekker voor iedereen en voor jou in het bijzonder’ en de eerste campagne in de communicatiestrategie ‘voor elk moment iets lekkers’. Daarnaast heeft Han Snel de complete doorvertaling verzorgd van de nieuwe visuele identiteit naar de communicatie instore en outstore en - in samenwerking met ID Factory - online. 

 
Met de aftrap van de campagne in januari in en rondom de meer dan 160 vestigingen focust Bakker Bart de eerste periode van dit jaar op een goed begin van de dag en de daarbij behorende producten. Alle uitingen zitten zo veel mogelijk bovenop op het moment. Net als je trek hebt of begint te krijgen, maakt Bakker Bart je lekker met een bijzonder lekker aanbod.


De komende tijd zullen meer campagnes worden ontwikkeld en uitgerold. 

 

Media

Marketing

Economisch