Blauw Gras aan de slag voor VodafoneZiggo

22-09-2022 (08:00) - Bureaus

Social-first creatief bureau Blauw Gras gaat aan de slag voor VodafoneZiggo, met onder meer de creatie en productie van social content en campagnes voor TikTok.
 
De samenwerking wordt deze maand afgetrapt met de lancering van een aantal nieuwe formats op het TikTok-kanaal van Vodafone. Er wordt slim ingespeeld op trends en ontwikkelingen vanuit de unieke wereld van het snelgroeiende platform. Op het kanaal zien we ook de kernwaarden van Vodafone terug: Inclusion for all, Planet, en Digital Society.
 
Noleen Cochran, Manager Campaigns, Content & Activation bij VodafoneZiggo, is blij met de samenwerking. “TikTok is een snelgroeiend platform. Niet alleen bij jongeren, maar bij steeds meer doelgroepen. Met Blauw Gras als partner kunnen we goed inspelen op trends en relevante content creëren die dicht bij onze doelgroep staat.”
 
Volgens Gijs van der Togt, Head of Strategy bij Blauw Gras, is TikTok relevanter dan ooit: “Daarom hebben wij als bureau dit jaar vol ingezet op dit platform, onder meer door ons team te versterken met jonge creators. Daarnaast hebben we het creatie- en productieproces geoptimaliseerd, waardoor we snel content kunnen maken.”
 
“We zien dat veel merken behoefte hebben aan een bureau dat hen niet alleen strategisch kan adviseren, maar ook dagelijks in weet te spelen op nieuwe ontwikkelingen op de social channels. Dat is, met de snelle opkomst van TikTok en BeReal, nog belangrijker geworden”, aldus Van der Togt.
 
De samenwerking markeert een volgende win voor bureaugroep ACE. Zowel ACE-agencies Glasnost als Blauw Gras werken inmiddels voor VodafoneZiggo.
 

Media

Marketing

Economisch