Bonne Maman neemt BENK in de arm

27-11-2018 (09:47) - Bureaus

BENK is door Bonne Maman gevraagd om een strategie te bedenken voor het vergroten van de naamsbekendheid en de verkoop van hun koek en cakejes. Als kick off is ervoor gekozen om klanten in diverse Albert Heijn XL-winkels aan te spreken en ze te laten proeven van de La Madeleine cakejes. 
 

'Bonne Maman is een schitterend authentiek merk om voor te werken. Met deze persoonlijke tasting op de winkelvloer laten we de doelgroep opnieuw kennismaken met het merk én product. Inderdaad, proeven is geloven en geloven is kopen', zegt Bastiaan Krips, Joint Marketing Director BENK.


Eline Boltjes - de Clercq, Marketing Manager & Co-Owner bij Food United Benelux, is tevreden over de aanpak. 'Dichterbij de shopper en de winkelvloer kunnen we niet komen. Met deze winkelactivatie krijgen consumenten een persoonlijke en first hand ervaring met ons smakelijke product. We zijn benieuwd naar de ervaringen en resultaten.' 
 


Media

Marketing

Economisch