Branding A Better World aan de slag voor schoenenlabel Elisabietta
06-05-2020 (10:53) - Bureaus
Social impact bureau Branding A Better World gaat aan de slag voor Elisabietta, een duurzaam schoenenlabel voor flats. Het merk opereert zowel vanuit het hoofdkantoor in Nederland als het internationale kantoor in Doha, Qatar.
Branding A Better World verzorgt een brand social impact concept om maatschappelijke impact te genereren vanuit het merk. Met het concept wil Elisabietta Business-to-Society inzetten om het merk te versterken door zich in te zetten voor vrouwen in minder bedeelde posities.
meisjesdroom
Branding A Better World ontwikkelde het brand social impact concept ‘A Woman’s Dream’, dat zich richt op het waarmaken van dromen van vrouwen voor wie het realiseren van hun talent of passie niet vanzelfsprekend is en dat binnenkort verder wordt uitgerold. Het concept is gebaseerd op de eigen meisjesdroom van Elsbeth, founder van Elisabietta: het opzetten van een schoenenmerk en daarmee het helpen van vrouwen in minder bedeelde posities. Elisabietta doneert een deel van de omzet die zich inzet om deze vrouwen de middelen en ruimte te bieden hun dromen te bewerkstelligen.