Dentsu wint mediapitch Storck
Na een competitieve evaluatie, heeft Storck besloten om de partnership met Dentsu te verlengen. Storck, een toonaangevende internationale producent van zoetwaren en familiebedrijf opgericht in 1903, staat wereldwijd bekend om merken zoals merci, Knoppers, Toffifee en Werther’s Original. De 16-jarige samenwerking met Dentsu wordt met deze verlenging opnieuw bevestigd.
Dentsu onderscheidde zich door haar uitgebreide expertise en innovatieve benadering van mediaplanning en -strategie wat de doorslag gaf voor Storck om de samenwerking voort te zetten. Vanaf 1 januari 2025 zal Dentsu verantwoordelijk blijven voor de volledige inzet en strategie omtrent de mediacampagnes van Storck, voor zowel traditionele- en digitale media (paid en owned).
Merel van Ophem, Media Manager Storck: ‘'Na jaren van succesvolle samenwerking zijn wij enthousiast om onze samenwerking te verlengen. De gedegen, data-gedreven aanpak van Dentsu, gecombineerd met hun betrokkenheid bij onze merken, maakt telkens het verschil. We kijken uit naar een nieuw hoofdstuk vol gezamenlijke successen!’'
‘'We zijn enorm trots dat Storck ons opnieuw heeft gekozen als hun mediapartner. Deze langdurige samenwerking, die al sinds 2008 bestaat, biedt ons de kans hen te mogen blijven ondersteunen met verdergaande integratie en innovatie bij het versterken van hun merken en het bereiken van hun ambitieuze doelstellingen. Met onze data-gedreven aanpak en strategische modern media visie willen we hun succes verder uitbreiden.’', aldus Michael Willems, Managing Director Media van Dentsu.