Eerste merkcampagne Get ready for greatness van M line onder regie van Total Design

Eerste merkcampagne Get ready for greatness van M line onder regie van Total Design

05-12-2025 (13:07) - Bureaus

M line heeft gekozen voor Total Design, en lanceert deze week haar campagne ‘Get ready for greatness’ op TV, online, out-of-home, print en radio. Aan de keuze voor Total Design ging een strategische en creatieve pitch vooraf.

Slaapspecialist M line ontwikkelt hoogwaardige bedden, matrassen en andere slaapaccessoires. Ze verkoopt deze via haar website en meer dan 200 slaapspecialisten in Nederland en België. De nieuw ontwikkelde Prestige-collectie biedt samen met de al bestaande Performance-lijn dé mentale en fysieke ontspanning die nodig is om elke dag op topniveau te presteren. De positionering, strategie en campagne zijn ontwikkeld door Total Design.

In de campagne zien we drie hoofdpersonen – een chefkok, een keynote speaker en een marathonloper – die zich al slapend voorbereiden op een belangrijke dag. Terwijl zij in hun M line-bed tot rust komen, zien we de arena waarin zij de volgende dag een topprestatie moeten leveren: een keuken, congreszaal en marathonparcours. Ze zijn er helemaal klaar voor als ze fris en scherp wakker worden. Met als pay off: ‘Get ready for greatness’.

samenwerking met Fightclub, Bolden en Zigt

Voor M line betekent deze campagne de introductie van een compleet nieuwe slaap-propositie en strategische verschuiving van een functionele naar een meer emotionele benadering. Vanuit dit thema heeft Total Design een 360-graden campagne ontwikkeld door de hele salesfunnel heen, de website is vernieuwd en 5 december openen de deuren van de eerste Brand Store in het hart van Breda. Voor deze zaken is intensief samengewerkt met Fightclub, Bolden en Zigt.

Binnen de campagne was Fightclub verantwoordelijk voor de digitale doorvertaling naar online marketingactiviteiten zoals performance, social media, influencer marketing en het merkactivatie-event. Ook de always-on contentaanpak is samen met Fightclub vormgegeven, zodat de merkbelofte door de volledige funnel consistent wordt waargemaakt.

Milo van der Meij (Head of Communication Total Design): “We zijn er trots op om binnen deze competitieve markt een onderscheidende positionering en mooie campagne neer te mogen zetten voor voor M line. Door slaap neer te zetten als noodzaak om het beste uit jezelf te halen, maken we M line relevant voor mensen zoals jij en ik.”

Nadieh Cissen (Manager Brand & Stores M line): “M line is al 25 jaar toonaangevend op het gebied van slapen. Met M line Prestige brengen we een nieuwe propositie op de markt die past bij de merkverbreding, waar we bewegen van topsport naar prestatieslapen. Iedereen wil het beste uit zichzelf te halen, wat je rol ook is. Dit weten we in de campagne mooi te vangen. De Prestige-producten leveren de ultieme slaapervaring met ongeëvenaard comfort, waarmee je de basis legt voor topprestaties.” 


Media

Marketing

Economisch