Sandra Maas bij Edelman benoemt tot Managing Director Corporate

Sandra Maas bij Edelman benoemt tot Managing Director Corporate

03-12-2025 (15:56) - Bureaus

Het communicatie-adviesbureau Edelman kondigt de benoeming aan van Sandra Maas tot Managing Director Corporate in Amsterdam. Sandra zal de Corporate Practice leiden en specialisten op gebied van Reputatie, crisismanagement, stakeholder- & interne communicatie, financiële en executive communicatie samen brengen. Haar komst is onderdeel van de strategische vernieuwing die Edelman recent in gang heeft gezet. 

Sandra maakt onderdeel uit van het leidersteam onder leiding van Arent Jan Hesselink, die eerder dit jaar terugkeerde naar Amsterdam om het kantoor verder te transformeren, naast zijn rol als President & CEO van Edelman EMEA.

Uitbreiding senior team

"Sandra brengt het leiderschap en de ervaring die nodig zijn voor de volgende fase van Edelman in Nederland", vertelt Arent Jan. "Ze heeft grote organisaties ondersteund in tijden van verandering en onzekerheid en weet als geen ander hoe vertrouwen de basis vormt voor veerkracht en zakelijk succes. Met haar komst kunnen we onze klanten nog beter helpen zich tot diverse stakeholders te verhouden in een wereld die steeds onrustiger en minder voorspelbaar is. Met haar aanstelling benadrukken wij het belang van strategische en geïntegreerde communicatie-oplossingen voor onze klanten".

De transformatie van Edelman is nu volop in beweging, met focus op op senior leiderschap, een EMEA AI-centrum, geïntegreerde sector-expertise, investeringen in technologie en de uitbreiding van het senior team, met dus Sandra. 

Strategische reset

De vernieuwing van Edelman omvat het opzetten van het EMEA AI-centrum in Amsterdam en het centraal zetten van de sector-benadering. Met het AI-centrum ontwikkelt en test het bureau hier snel nieuwe werkwijzen, diensten en oplossingen om klanten optimaal te bedienen in een AI-gedreven markt. Dankzij de sector-benaderig krijgen klanten toegang tot geïntegreerde teams die hun industrie echt begrijpen, op het gebied van Energy &
Industrials, Food & Beverage, Technology en Financial Services.

 


Media

Marketing

Economisch