
Ekoplaza, Helsinki en ASUS kiezen voor ZIGT
ZIGT heeft drie nieuwe klanten: biologische supermarktketen Ekoplaza, de stad Helsinki en computerfabrikant ASUS. Deze organisaties kiezen voor ZIGT als strategisch businesspartner voor hun media- & marketingactiviteiten.
Voor Ekoplaza gaat ZIGT onder meer de offlinemedia-activiteiten verzorgen waarmee er verder aan het merk wordt gebouwd. Voor de stad Helsinki gaat ZIGT zowel creatie, mediastrategie als media-inzet verzorgen met als doel diverse doelgroepen te overtuigen Helsinki voor een stedentrip te overwegen. Ook mag ZIGT voor ASUS media-advies en media-inzet verzorgen ter promotie van de lancering van hun vooruitstrevende nieuwe laptopmodellen in 2025.
"We zijn trots op het vertrouwen en het bevestigt onze aanpak waarbij we verder kijken dan alleen media. Samen bouwen we niet alleen aan ambitieuze groeidoelstellingen op merkniveau, maar ook op bedrijfsniveau," aldus Nicky Levinschi, CEO ZIGT Nederland.
Met deze uitbreiding verstevigt ZIGT haar positie binnen de retail-, tech- en reissectoren.