
Hoog Catharijne kiest Dorst & Lesser voor socialstrategie
Winkelcentrum Hoog Catharijne kiest Dorst & Lesser als social media partner. Sinds januari is het bureau verantwoordelijk voor strategie, contentcreatie en communitymanagement met een focus op TikTok, voor het kloppende hart van Utrecht.
Als bruisende bestemming voor shoppen, eten en belevenis, zoekt Hoog Catharijne aansluiting bij een jong en dynamisch publiek. Hun TikTok-account speelt hierin een sleutelrol. Dorst & Lesser brengt het winkelcentrum tot leven met creatieve formats als Rank the Outfit, Food Roulette en Walk of Fame, waarmee niet alleen de Utrechtse community wordt aangesproken, maar ook een landelijk publiek.
De eerste resultaten zijn veelbelovend:
- In april en mei bereikten de TikTok-video’s meer dan 1 miljoen mensen
- Het engagement lag ver boven de doelstellingen
- De content werd massaal uitgekeken, vooral door Gen Z en vrouwelijke doelgroepen
Dorst & Lesser gebruikt deze inzichten om de strategie continu te optimaliseren, met als doel Hoog Catharijne uit te bouwen tot een van de meest zichtbare en geliefde winkelbestemmingen op social media.