Jack Daniel’s verlengt content partnership met Storyboard

31-05-2018 (08:30) - Bureaus

Whiskeymerk Jack Daniel’s heeft het contract met mediabedrijf Storyboard verlengd tot 2019. Het content partnership gaat hiermee zijn zevende jaar in.
 

Storyboard en Jack Daniel’s zijn content partners sinds 2010. Het Amsterdamse mediabedrijf is verantwoordelijk voor de strategie, creatie en distributie van content op de social kanalen van Jack Daniel’s Nederland. 
 

Speciaal

Martin Huijbregts, Brand communication manager bij A Brand New Day: "Bij Jack Daniel’s worden we sowieso enthousiast van het getal zeven, maar zeven jaar samenwerken is toch speciaal. Zeven jaar betekent dat je elkaar begrijpt, dat je jaar op jaar aanvoelt hoe het merk zich online moet ontwikkelen en wat de next steps zijn. Als je als bureau ons ieder jaar opnieuw weet te prikkelen en verrassen, zijn we blij wanneer we kunnen tekenen voor nog een jaar partnership!”
 

Nieuwe doegroep

Het zwaartepunt ligt het komende jaar op het bereiken van een nieuwe doelgroep. Op deze manier wil Jack Daniel’s online nieuwe potentiële consumenten bereiken en top-of-mind blijven bij de huidige fans.   “Wij zijn nog altijd ongelofelijk trots dat we mogen werken voor zo’n iconisch merk, en met zo’n goed team dat het merk in Nederland vertegenwoordigt. De samenwerking is er al vanaf het prille begin van Storyboard, en ik kan wel zeggen dat Jack Daniel’s onderdeel is geworden van onze eigen DNA. A Brand New Day weet goed welke richting ze op willen en we zijn blij dat we met de social strategie voor komend samen door kunnen groeien”, aldus Martijn de Kemp, oprichter Storyboard.
 
 
 
 

Media

Marketing

Economisch