
LePub en Heineken winnen 19 keer bij Golden Drum 2025
Heineken en zijn wereldwijde creatieve partner LePub zijn in totaal negentien keer in de prijzen gevallen bij de Europese creativiteitsprijzen Golden Drum 2025. De campagnes 'Pub Succession', 'Starring Bars', 'The Flipper’, 'Excuses Bar', and 'Pub Delivery' en 'Guao Guao' van Desperados werden allemaal beloond.
Heineken en LePub namen 2 Grand Prix, 4 Gold, 8 Silver en 5 Bronze awards mee naar huis. Deze prijzen vielen in verschillende categorieën, van film, Sustainability en Innovation tot Brand Building, Design, en Social Good. LePub Worldwide werd bovendien, niet onbelangrijk, bekroond tot Agency of the Year.
De ene Grand Prix ging naar Pub Succession, waarbij Heineken en LePub campagne voerden voor een opvolger van een historisch Ierse pub. De enige vereiste? Diegene moet McLoughlin heten, de naam van de vorige eigenaar. De andere Grand Prix ging naar de merkcampagne Guao Guao van Desperados.
Sociaal samenzijn centraal
"Deze overwinningen zijn het bewijs van de kracht van onze samenwerking met LePub. Bij Heineken geloven we dat creativiteit zakelijke groei en menselijke verbinding stimuleert", aldus Nabil Nasser, Global Head of Heineken. "Of we nu historische cafés behouden, lokale bars ondersteunen of de manier waarop mensen in het echt samenkomen opnieuw vormgeven. Elke campagne is geworteld in ons geloof in het belang van sociaal samenzijn."
Bekijk hier de winnende cases per categorie.