
TomTom in zee met Stroom voor mediacampagne rijtool Tom
De mediacampagne voor de lancering van Tom, het nieuwste product van TomTom, is in handen van Stroom. Voor de marktintroductie zet het mediabureau een geïntegreerde campagne op, waarin een hoofdrol is weggelegd voor CTV, SEA, Programmatic en social media advertising.
Tom, dat qua functionaliteiten lijkt op Flitsmeister, helpt bestuurder veiliger en met meer focus op de weg te gaan. De fysieke rijhulp plak je op het dashboard van de auto, filtert ruis weg en toont alleen de meest relevante waarschuwingen en meldingen tijdens het rijden.
Balans tussen merk en performance
In de geïntegereerde campagne zet Stroom in op CTV, SEA, Progammatic en social media advertising. Daarnaast helpt het mediabureau met continue media-optimalisatie gedurende de lancering. "Na ons strategische consultancytraject is het uitvoeren van deze MediaCommerce-aanpak een logische volgende stap. Met de campagne voor Tom zetten we zowel het merk als de verkoopdoelstellingen kracht bij. We kijken ernaar uit om TomTom langdurig te ondersteunen in dit traject", aldus Auke Boersma, CCO bij Stroom.
"Stroom is een partner die strategisch meedenkt én operationeel impact maakt. Onderbouwd met data vindt Stroom de juiste balans tussen merk en performance. Een sterke match met de manier van werken van TomTom", aldus Kees Oostinjen, Head of Growth bij TomTom.