Luuk van de Put en Jurre van de Ven nieuw op creatieve vloer DDB Amsterdam
Luuk en Jurre werkten eerder bij DEPT als lead team onder meer op de veelbekroonde Bol-campagne. Het creatieve team werkt al meer dan 12 jaar samen en begint per 1 februari bij DDB.
In de afgelopen jaren werkten ze bij Alfred voor merken als Jumbo, Praxis, Grolsch en
Q-Music en bij DEPT veel voor Bol. Jurre en Luuk staan erom bekend dat ze hun storytelling overal tot leven brengen, via alle kanalen.
Jurre van de Ven: “Bij Alfred hebben we de craft van leuke commercials bedenken geleerd, bij DEPT hebben we ons verbreed en verdiept in de hele marketingfunnel. Bij DDB komt nu eigenlijk alles samen."
Luuk van de Put: “We hadden al een tijdje contact met Pol en zijn ontzettend blij dat we nu eindelijk samen kunnen gaan werken om onvergetelijk creatief werk te maken."
Pol Hoenderboom, Executive Creative Director DDB Amsterdam: “Ik ben al lang fan hun humoristische werk en de energie die ze meebrengen. Ik kijk er enorm naar uit om samen met hen aan de slag te gaan.”