
Marc Leurs naar Natwerk als Strategy Director
Marc Leurs is gestart als nieuwe Strategy Director bij Natwerk. Hij komt over van DDB Amsterdam (voorheen 180 Global), waar hij vier lang dezelfde functie vervulde. Met zijn komst bestaat het strategieteam van Natwerk nu uit vier strategen.
Waarom hij voor Natwerk koos? "Natwerk doet niet aan brave of voorspelbare oplossingen en dat spreekt me enorm aan. Het bureau is onafhankelijk en eigenzinnig tot in de kern, met creativiteit als motor. Ik geloof dat scherpe strategie en gedurfde creativiteit elkaar versterken, en ik kijk ernaar uit om daar samen met het team nog meer werk van te maken dat er echt toe doet."
Oude bekenden
Voor zijn carrière bij DDB werkte Marc Leurs ruim tien jaar lang bij TBWA\NEBOKO en brengt daardoor brede ervaring mee aan zowel merk- als activatiekant. Bij TBWA leerde hij Natwerk-eigenaar Coen Russeler kennen. Ook kruiste hij al eerder paden met de andere eigenaar Reinier Steures tijdens sessies van RA*W. Leurs is blij dat hij opnieuw met hen gaat samenwerken: "Er is altijd een klik geweest, zowel inhoudelijk als persoonlijk. Ik weet zeker dat we naast hard werken ook veel plezier gaan hebben."
Strategische slagkracht
Samen met Head of Strategy en Partner Jurgen Retra gaat Leurs de creatieve ideeën van Natwerk met strategische slagkracht geven. "Achter elk gedurfd idee schuilt een strategische basis en dat is precies wat Natwerk zo sterk maakt. Strategie is hier geen rem op creativiteit, maar juist een versneller. Zodat onze ideeën niet alleen opvallen, maar ook echte impact hebben."