
Met OnSocial brengen Mora en Van Dobben snackmomenten tot leven
Snackmerken Mora en Van Dobben, beide onderdeel van Van Geloven, hebben social- en influencer agency OnSocial benoemd tot hun nieuwe vaste social partner. OnSocial is onderdeel van creatief bureau Alfred, dat al jarenlang verantwoordelijk is voor de merkcommunicatie van beide merken.
Snacken is in Nederland en België zeer populair: van de iconische snackmuur tot de vrijdagmiddagborrel, van late-night trek tot familietradities. Mora wil hierin een centrale rol spelen door snackplezier te verhogen. Van Dobben staat juist voor het échte genieten met uitgesproken karakter, met iconische kwaliteit die tijdloos is.
"Van Dobben en Mora zijn veel meer dan snacks," zegt Aldwin van Pareren, mede-oprichter van OnSocial. "Het zijn merken waar iedereen een gevoel bij heeft, van een warme snack na het stappen tot de borrel met vrienden. Dat we nu de kans krijgen om die herkenning en dat plezier op social tot leven te brengen, is gewoon heel vet. We kunnen niet wachten om samen met Mora en Van Dobben snackmomenten te maken die je niet alleen proeft, maar ook voelt."
Snackplezier centraal
“Met Alfred en OnSocial hebben we een team dat onze merkwaarden bewaakt én durft te vernieuwen, en dat het snel veranderende social landschap door en door snapt," zegt Bo Woerts, Brand Manager bij Van Geloven. "Van de borreltafel tot de For You-page: we willen snackmomenten tot leven brengen op elk kanaal."
De samenwerking tussen Mora en OnSocial liet zich afgelopen jaar al zien in campagnes die snackplezier centraal stelden. Tijdens carnaval werden fans aangespoord om zich op ludieke wijze om te toveren tot Cora, met een knipoog naar de herkenbare Mora-heldin. En met kerst lanceerde Mora een feestelijk snackmenu als alternatief voor het klassieke kerstdiner, waarmee het merk snacken een plek gaf aan de rijk gedekte tafel.