Raymon de Kruijff volgt Jan Leydes op bij Admix

29-11-2021 (19:02) - Bureaus

Admix, het B2B-bureau uit Rotterdam, gaat met nieuwe eigenaren en directie een volgende stap maken in kennis en expertise. Raymon de Kruijff (52), één van de oprichters van Emakina NL en de afgelopen jaren actief binnen Oxyma/Merkle/dentsu, heeft het bureau overgenomen van reclameveteraan Jan Leydes en een aantal medewerkers.
 
Per 2 januari 2021 zal de directie bestaan uit Vincent van Es als directeur creatie en Raymon de Kruijff als algemeen directeur. Daarnaast zal Vincent ook aan boord blijven als aandeelhouder van Admix en Jan blijft nog een tijd aan als adviseur. ‘Admix is een bureau waar ik in de jaren 90 nog heb gesolliciteerd’, zegt Raymon de Kruijff. ‘Zo leuk om dit bureau nu weer verder te mogen brengen.
 

Data als missing link

In de afgelopen maanden is verder gebouwd aan de positionering van Admix en per 1 december zal het bureau ook met een nieuw fris uiterlijk naar buiten treden. Op de achtergrond zijn er nog meer partners betrokken die verder zullen ondersteunen bij de groei van Admix. De ambitie is groot en groei is daar een belangrijk onderdeel van. ‘Admix bestaat al 47 jaar’, vertelt Raymon de Kruijff. ‘Het bureau heeft veel mooie dingen gedaan en vaak vooropgelopen in B2B. Nu gaan we daar meer data en onderzoek aan toevoegen als onderbouwing voor onze oplossingen. Veel van de vragen die wij krijgen van onze klanten gaan eigenlijk over verandering. Marketingondersteuning voor sales, employer branding, arbeidsmarktcommunicatie, merkontwikkeling en -positionering, het vraagt steeds meer een verandering van mentaliteit en proces binnen B2B bedrijven. Ik geloof dan ook dat de weg die Admix heeft ingeslagen met ‘We Create Change’ perfect aansluit bij wat de markt nu nodig heeft.’
 

360° benadering

Admix blijft een sterke focus houden op creatie en contentproductie. Met alle nodige expertise in huis kan het bureau klanten snel en kwalitatief werk leveren. Daarnaast is er een speciale pr-afdeling die al jaren onder de naam Procomm bedrijven ondersteunt met pr- vraagstukken. Deze dienst zal ook verder worden uitgebouwd als integraal onderdeel van de B2B-dienstverlening. ‘Als de klant met een uitdaging komt bij Admix dan bekijken we het echt van alle kanten. Onze 360° benadering heeft dan ook niets met onze dienstverlening te maken maar alles met hoe wij tegen communicatievraagstukken aankijken en oplossingen zoeken’, aldus directeur creatie Vincent van Es. ‘Bedrijven vergeten vaak hoe belangrijk goede communicatie is om verandering in gang te zetten. Daarnaast is het voor de betrokkenheid heel belangrijk dat personeel weet waar een bedrijf voor staat.’

De komende periode zal Jan Leydes als adviseur bij Admix betrokken blijven. Enerzijds vindt hij het vak nog steeds boeiend en daarnaast komt zijn jarenlange ervaring als bureaudirecteur nog steeds van pas. Jan: ‘Ik ben ervan overtuigd dat Admix in goede handen is bij Raymon. Hij heeft ervaring op zoveel gebieden dat we daar zeker onze dienstverlening mee kunnen aanscherpen. Daarnaast ben ik heel blij met de menselijke insteek voor de bedrijfsvoering. Voor mij stonden de mensen in het bureau altijd voorop en dat gaat nu niet veranderen.’

De transactie zal naar verwachting in het begin van 2022 zijn voltooid.

 v.l.n.r. Vincent van Es en Raymon de Kruijff, Jan Leydes
 


Media

Marketing

Economisch