Storyboard Agency versterkt team en presenteert nieuw managementteam
Influencer marketingbureau Storyboard Agency breidt het team uit en presenteert een nieuw driekoppig managementteam.
Het nieuwe managementteam, dat de strategische koers van het bureau zal bepalen:
Chris Römer neemt de positie van Creative & Strategy Director op zich.
Mellijn van Zanen zal naast haar rol als Head of Projects ook zitting nemen in het MT.
Marès Kahrel maakt het team compleet als Head of People & Client Services.
Martijn de Kemp, oprichter van Storyboard Agency, blijft aan het roer en bewaakt de koers en innovatie. De Kemp is tevens voorzitter van de DDMA-commissie influencer marketing en co-architect van initiatieven zoals Certified by Influencerregels.com, een belangrijke stap in de professionalisering van de branche.
Nieuw leiderschap en groei
Operationeel directeur Joost Peper heeft eerder dit jaar zijn taken overgedragen aan het managementteam. “We zijn klaar voor een volgende fase van groei, die draait om een platte organisatie, korte lijnen, en een cultuur waarin kwaliteit, innovatie en wendbaarheid centraal staan,” zegt Martijn de Kemp. “Onze focus blijft gericht op het leveren van effectieve data-gedreven influencer marketingcampagnes en innovatie in ons vakgebied, waarmee we impact willen maken voor onze klanten in de Benelux.”
Nieuwe talenten
Storyboard Agency verwelkomt bovendien Mellijn van Zanen en Amber van Eekeren. Van Zanen, voorheen PR-consultant bij Glasnost, treedt aan als Head of Projects. Amber van Eekeren versterkt het team als Talent Strategist. Storyboard Agency is momenteel op zoek naar talent om het team verder uit te breiden en heeft vier openstaande vacatures: Researcher, Talent Manager, Creative en Project Manager.
Foto: Mellijn van Zanen, Chris Römer, Marès Kahrel, Martijn de Kemp