United Playgrounds lanceert geïntegreerd agency-model

United Playgrounds lanceert geïntegreerd agency-model

14-01-2025 (12:05) - Bureaus

Vanaf 2025 opereert United Playgrounds als één groep met een heldere ambitie: de status quo uitdagen en merken écht baanbrekend laten zijn binnen hun categorie.

United Playgrounds presenteert zichzelf als dé digital marketingpartner voor de meest ambitieuze merken en daagt de markt uit door zich te focussen op de wendbaarheid en ondernemerschap van gespecialiseerde boutique agencies, in combinatie met de schaal en kracht van samenwerking binnen haar groep.

Met expertises die onder meer digital commerce, performance marketing, design, creatie, experiences, marketing automation en AI-gedreven oplossingen omvatten, biedt United Playgrounds een geïntegreerd model met waardeproposities rondom o.a. brand design,-loyalty, -activation en -engagement, die een focus hebben op de belangrijkste fases in een consumer journey.

Nieuwe generatie marketing

"Wat we de afgelopen 3 jaar gebouwd hebben is een dynamisch ecosysteem wat bewust anders werkt: we brengen geweldige bureaus samen, elk met een sterk DNA en een unieke identiteit, en versterken juist hun expertise en ondernemerschap. Dat is de nieuwe generatie marketing: voorbij de logge consultancies, de trage full-service modellen en de grote grijze massa waar alles in verdwijnt. Dit is digital marketingondernemerschap en wendbaarheid op schaal – precies wat de meest ambitieuze merken vandaag nodig hebben om écht leidend te zijn. Wij zijn één groep met één visie, founder-led, met een sterke technische backbone en innovatie als kern, die “forward thinking” merken helpt om écht impact te maken. Die merken, die drive, die uitdagingen, sluiten naadloos aan bij onze ondernemersgeest,” licht founder en CEO Diederik Breijer toe.

Deze bureaus zijn onderdeel van United Playground: Wave, 100procent, MACH8, Globrands, Fitzroy, De Nieuwe Zaak, Verve, LiveWall.

 

 


Media

Marketing

Economisch