UpToMore en nxt agency maken beleggen toegankelijk voor iedereen

UpToMore en nxt agency maken beleggen toegankelijk voor iedereen

29-07-2025 (11:09) - Bureaus

Nxt agency is de nieuwe PR-partner van UpToMore, om de beleggingsapp een boost in naamsbekendheid te geven. De kern van het eerste wapenfeit: financiële groei voor iedereen.

UpToMore is ontwikkeld met als doel beleggen eenvoudiger, toegankelijker en transparanter te maken. Met de app krijgt iedereen de kans om te profiteren van economische groei, zonder van beleggen een hobby of studie te maken. Gebruikers bepalen zelf wanneer ze geld inleggen of opnemen, net zo flexibel als een spaarrekening, maar met meer kans op groei. Zo draagt UpToMore bij aan financiële zelfredzaamheid en inclusiviteit.

Beleggingswereld is ontoegankelijk

De traditionele beleggingswereld is helaas nog vaak ondoorzichtig en duur waardoor beleggen ontoegankelijk is en een groot deel van het rendement verloren gaat aan hoge kosten en verborgen tarieven, aldus UpToMore-eigenaren Karl de Bolster en Michael van Balen. "Voor veel mensen blijft beleggen daardoor onnodig ingewikkeld en exclusief, terwijl verantwoord en slim beleggen juist eenvoudig en toegankelijk zou moeten zijn, zonder verborgen kosten of drempels."

Samenwerking

De initiatiefnemers van UpToMore vonden het moment aangebroken om serieus te investeren in public relations en kwamen zo in contact met nxt agency. Remi Kuchler, eigenaar van nxt agency: "We zijn verheugd dat we samenwerken met een klant die verantwoord beleggen toegankelijk maakt voor iedereen, ongeacht inkomen of financiële achtergrond."

CMO van UpToMore, Pierre van den Oord: "Nxt agency werd mij aangeraden door een doorgewinterde PR-expert. In vergelijking met andere bureaus viel nxt agency op door hun ondernemende en hands-on aanpak: precies wat we als startup nodig hebben, waarbij snelheid cruciaal is."


Media

Marketing

Economisch