Wise breidt samenwerking met Charly PR uit naar Nederland
Het wereldwijde technologiebedrijf Wise, dat financiële oplossingen aanbiedt voor personen en bedrijven die internationale betalingen uitvoeren, breidt zijn samenwerking met Charly PR uit naar Nederland. Wise en Charly PR, het Benelux-bureau voor corporate communicatie en consumer PR, realiseren een strategische PR-aanpak om Wise's 'money without borders-visie’ verder te versterken op de Nederlandse markt.
Expats, reizigers en internationale investeerders moeten grensoverschrijdende betalingen snel, transparant en betaalbaar kunnen uitvoeren, maar te vaak is dat nu niet het geval. En dat is het probleem dat Wise wil oplossen. Met Wise Account en Wise Business kunnen personen en bedrijven geld tussen landen verplaatsen en geld in het buitenland uitgeven in veertig valuta. Partners zijn onder andere toonaangevende fintechs als Bunq, N26 en Qonto, maar ook wereldwijde banken als Morgan Stanley en Nubank.
'Money without borders'
Anaïs Aghezzaf, PR Manager bij Wise: "Het uitbreiden van onze samenwerking met Charly PR naar Nederland is een spannende stap in de richting van ons doel om onze visie Money without Borders mogelijk te maken. Nederland kent een internationaal georiënteerd klimaat, met veel grensoverschrijdend betaalverkeer. We zijn verheugd om met Charly PR samen te werken en meer Nederlanders te helpen om méér van hun geld te behouden, wanneer ze het over de grens verplaatsen of uitgeven."
Trots op vertrouwen
Mark Van Tol, Managing Director in Nederland bij Charly PR: "Als toonaangevend Benelux-bureau zijn we trots op het vertrouwen dat Wise hiermee stelt in ons Nederlandse team. Onze impactvolle samenwerking in België leverde ons dit jaar een nominatie op bij de European Excellence Awards. In Nederland willen we voortbouwen op deze prestaties en krachtige, earned verhalen delen met Nederlandse consumenten en bedrijven om de merkbekendheid, missie en visie van Wise te versterken."
In boekjaar 2024 ondersteunde Wise ongeveer 12,8 miljoen personen en bedrijven, verwerkte ongeveer €140 miljard aan grensoverschrijdende transacties en bespaarde klanten meer dan € 2,14 miljard aan kosten, zoals wisselkosten.