Accenture Song lanceert kerstcampagne voor Smyths Toys Superstores
Droga5, onderdeel van Accenture Song, lanceert de nieuwe kerstcampagne voor Smyths Toys Superstores. De campagne draait om de magie van speelgoed en is te zien op tv en social media in Nederland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Ierland, Oostenrijk en Zwitserland.
Smyths Toys Superstores, een van Europa’s grootste speelgoedketens, heeft onlangs zijn deuren geopend in Nederland met winkels in de Randstad. De kerstcampagne speelt in op de magie en het plezier die kinderen ervaren bij Smyths Toys. “Met deze campagne willen we de spanning en het enthousiasme dat speelgoed oproept tot leven brengen,” zegt Patritia Pahladsingh, CEO en Managing Director bij Accenture Song. “Ook Nederlandse kinderen zullen de humor en energie herkennen. We hebben iets gemaakt dat zowel kinderen als ouders laat lachen.”
Sinead Byrne, Europees Marketing Directeur bij Smyths Toys Superstores: “Onze kerstcampagnes zijn altijd gericht op de magie van speelgoed en de vreugde van kinderen. Dit jaar hebben we extra speels uitgepakt, met een knipoog naar de onweerstaanbare aantrekkingskracht van Smyths Toys.” De campagne bevat een herkenbare jingle We really wanna go to Smyths Toys Superstores en een humoristische video. Voor sociale media is een aangepaste versie gemaakt, zodat ouders de video kunnen bekijken zonder dat kinderen direct naar de winkel willen. De campagne wordt gelanceerd kort na de introductie van de Smyths Toys-catalogus, die al in miljoenen Europese huishoudens ligt.