Goedlachse middenvelder Tijjani Reijnders tekent bij Rexona

Goedlachse middenvelder Tijjani Reijnders tekent bij Rexona

16-10-2025 (10:31) - Marketing

De goedlachse middenvelder Tijjani Reijnders is de komende vijf jaar het gezicht van Rexona in Nederland. De samenwerking tussen het deodorantmerk en de voetballer van Manchester City en het Nederlands elftal is tot stand gekomen met de hulp van influencerbureau Storyboard.

Tijjani Reijnders brak in 2022 bij de Alkmaarse voetbalclub AZ. Een jaar later werd hij gescout door AC Milan, waar hij twee jaar lang speelde. Dit jaar maakte hij de transfer naar Manchester City. Onder coach Pep Guardiola is Reijnders bij de Engelse grootmacht uitgegroeid tot een vaste basispeler. 

Laurens-Jan Duvigneau, Head of Deodorants bij Unilever, over zijn nieuwe gezicht: "Hij heeft zichzelf weleens een laatbloeier genoemd, maar het verhaal van Tijjani laat zien wat doorzettingsvermogen en beweging kunnen betekenen. Bij Rexona geloven we dat beweging levens kan veranderen en mensen het vertrouwen kan geven om grenzen te verleggen."

Ook Tijjani spreekt lovend over de nieuwe samenwerking: "Rexona gebruik ik al jaren, omdat het mij helpt om fris te blijven en met vol vertrouwen te kunnen presteren. Of je nu op topniveau presteert of gewoon actief wilt blijven in je dagelijks leven, samen met Rexona wil ik laten zien dat beweging voor iedereen mogelijk is. Samen willen we mensen motiveren om elke dag het beste uit zichzelf te halen."

Limited edition deodorant

Het is eerste wapenfeit van het partnerschap is een limited edition deodorant, die volgend jaar gelanceerd wordt. Deze introductie wordt ondersteund met een landelijke campagne en activaties in samenwerking met retailpartners.

"Deze samenwerking is meer dan een campagne; het is een inspirerend voorbeeld van hoe een merk en een sporter samen impact kunnen maken. Het draait om een gedeelde missie: mensen inspireren om in beweging te blijven en hun grenzen te verleggen", aldus Chris Römer, Strategy Director bij Storyboard.

Credits

Opdrachtgever: Unilever
Client team: Patrick Springvloed, Louise Barre, Laurens-Jan Duvigneau
Bureau: Storyboard
Strategie: Chris Römer
Project team: Mellijn van Zanen, Des’ree van Wijk


Bureaus

Media

Economisch