HORNBACH zoekt beste Klusser van Nederland
HORNBACH roept met een multimediale campagne alle doe-het-zelvers en klusprofessionals op mee te doen aan de grootste kluscompetitie van het land. Heel klussend Nederland krijgt de kans om mee te strijden voor de felbegeerde ‘Gouden Hamer’.
De eindstrijd om de titel De Beste Klusser van Nederland 2024 is op 23 en 30 november om 18.00 uur te zien bij RTL 7. Een vakjury bepaalt wie de winnaar wordt en de titel en prijs in ontvangst mag nemen.
'Nederland klusland'
Maarten Post, Hoofd Inkoop & Marketing van HORNBACH: ''Nederland klusland. Het zijn de normaalste mensen die met blote handen de grootste resultaten bereiken. Wij vinden dat deze helden het grootst mogelijke podium en alle eer verdienen. En dat krijgen ze met De Beste Klusser van Nederland, die HORNBACH dit jaar voor de zevende keer organiseert. Na de voorronde kan heel Nederland de 40 beste klussers van Nederland bij RTL in actie zien. Bloed, zweet, tranen, tegenslagen en overwinningen volgen elkaar in hoog tempo op als de deelnemers met liefde en met blote handen uitdagende klusprojecten aanpakken. En dat gaat gepaard met veel humor, vakmanschap en kennis.”
Nieuwe samenwerking met RTL & Ad Alliance
Bij de zoektocht staan de klussers en hun projecten centraal. Elk jaar wordt de strijd groter. Dit jaar gaat HORNBACH hiervoor een bredere samenwerking aan met RTL en Ad Alliance en wordt de eindstrijd als onderdeel hiervan op RTL 7 uitgezonden.
Jan Bartelings, Content & Business Manager: HORNBACH is een merk met een bijzondere ambitie. We zijn dan ook verheugd dat we vanuit RTL 7 met HORNBACH een samenwerking hebben kunnen vormgeven die deze ambitie belichaamt. Niet alleen gaat HORNBACH in hun tv-programma op zoek naar de beste klusser, ook lanceren we aansluitend het miniformat ‘Klushelden’ van 1 minuut dat in de avond op RTL 7 te zien is. Hierin belichten we klussers uit Nederland die gewoon ogen, maar buitengewone klusprojecten hebben weten te realiseren. Een samenwerking die goed bij de merken past en veel moois voor de toekomst belooft.
Landelijke multimediale campagne
In oktober riep HORNBACH zoveel mogelijk doe-het-zelvers en klusprofessionals op om zich in te schrijven door middel van een multi-mediacampagne op tv, radio, out of home, print en digitale media. Alle klussers konden via de campagnepagina foto’s en video’s uploaden van hun ultieme klusprojecten die ze met eigen handen hebben gemaakt.
Credits
Creatie & productie: ICP
Media: RTL & Ad Alliance
Social: Dorst & Lesser
Mediabureau: Mediaplus
PR: Van Hulzen Communicatie