
Kiosk maakt feest op het spoor
De Kiosk in Eindhoven werd afgelopen carnaval getransformeerd door Modern Citizens tot de kleinste carnavalspot van Lampegat. Met de polonaise langs het spoor, werd het al snel een carnavalsfeest.
Kiosk werd de startlocatie voor sommige treinreizende carnavallers. De passagiers konden draaien aan het Rad van Kiosk en carnavalsvragen beantwoorden om prijzen te winnen. Daarnaast waren er speciale carnavalsdeals, schminkstations voor een laatste touch-up en pins & badges voor op de feestoutfits. Medewerkers van Kiosk namen de rol van ‘feestbazen’ op zich
Jelka Hoeboer, Marketeer NS Retail – Kiosk en StationsHuiskamer: 'Voor Kiosk Eindhoven is het carnavalsweekend het drukste weekend van het jaar. Met deze carnavalskiosk brachten we onze bezoekers alvast in de carnavalssferen en maakten we hun outfit nog completer bij het Schminkstation. Mijn collega’s van Kiosk Eindhoven werkten keihard om er voor alle feestgangers te zijn dit weekend. Met dit feestje maakten we het ook voor hun nog wat leuker!'
Van een lokaal feest naar een landelijke carnavalsbeleving
Om dit kleine feestje onder de aandacht te brengen, werd een multimediale campagne gelanceerd. Videocontent en social media-activaties brachten de carnavalssfeer niet alleen naar Eindhoven, maar verspreidde het feestgevoel door Nederland.
Twan van Empelen, Lead Video Consultant - Modern Citizens: 'Met deze activatie wilden we een nieuwe dimensie geven aan het vieren van carnaval – klein in formaat, maar groots in beleving en gemeenschapsgevoel. Het was ontzettend gaaf om de medewerkers van Kiosk hier ook een prominente rol in te geven. Een weg die we vorig jaar samen met Kiosk zijn ingeslagen, en met succes!'