McDonald’s maakt comeback met Getaway Island
Laat de ingewikkeld bereide maaltijden, stressvolle kerstboodschappen en verplichte familiebijeenkomsten achter je. McDonald's staat dit jaar opnieuw klaar om een verfrissend tegengeluid te bieden te midden van de festiviteiten. December kan wel een beetje McDonald’s gebruiken! Een plek waar je jezelf kunt zijn, zonder gedoe.
Net als vorig jaar transformeert McDonald's de McDonald's App om tot Getaway Island, maar dit keer in een nieuw jasje. Van 1 december t/m 8 januari opent Getaway Island zijn digitale deuren voor dagelijkse avonturen vol verrassingen. Getaway Island is een creatie van bureaus TBWA\X & TBWA\NEBOKO.
Ludieke feestdagencampagne
Naast Getaway Island presenteert McDonald’s ook een opvallende decembercampagne, een verademing in vergelijking met de standaard kerstcampagnes. Hiermee wordt een stukje nuchterheid geboden in een periode vol glitter en glamour en nodigt McDonald’s iedereen uit om in de decembermaand iets anders te beleven. De bijbehorende TVC, OOH en radiocommercial zijn vanaf 6 december overal te zien en te horen.
Credits
Opdrachtgever: McDonald’s
Bureaus: TBWA\X, TBWA\NEBOKO
Design & development: 51North
3D design & animaties: Colorbleed
Social: Blauw Gras
Mediabureau: OMD
Data: Databay