Natwerk maakt nieuwe Intertoys commercial
01-11-2017 (12:40) - Campagnes
Vanaf vandaag kan heel Nederland, zowel online als op tv, de nieuwe commercial van Intertoys bekijken. De commercial werd bedacht en gerealiseerd door Natwerk.
“De nieuwe commercial laat de belevingswereld van een kind zien,” vertelt Frank de Ruwe, creatief directeur van Natwerk. “En dat betekent alles door elkaar. In een kinderwereld kan Barbie in een Lego-huis wonen, met een stel knuffels erbij. Er zijn geen regels.”
bomvol speelgoed
De commercial zit bomvol speelgoed. Om dat te bereiken werd het welbekende Intertoys speelboek binnenstebuiten gekeerd. “Geheel volgens kindertraditie maakten wij een verlanglijst. Het meest fotogenieke speelgoed mocht auditie komen doen. We werden allemaal weer even kind," aldus de Ruwe. “Dat speelse maakt Intertoys natuurlijk een droomklant. Daarnaast is het leuk om te zien dat Natwerk na Youfone en RTL weer met een online- en televisiecommercial voor iedereen zichtbaar werk maakt.”
De commercial - met bijbehorende wisselende tag-ons met aanbiedingen – is geproduceerd in samenwerking met Woodwork en vanaf 1 november 2017 op televisie en via online kanalen te zien.
Credits
Verantwoordelijke bij de klant: Karin de Jong en Saskia Bax
Creative Agency: Natwerk
Production agency: Woodwork Amsterdam
Stop Motion Director & Lead Animator: Cris Wiegand
Music & Sound Design: Soundcircus
Vanaf vandaag kan heel Nederland, zowel online als op tv, de nieuwe commercial van Intertoys bekijken. De commercial werd bedacht en gerealiseerd door Natwerk.
Intertoys - TVC Najaar from Natwerk on Vimeo.