Neuwe Even Apeldoorn bellen commercial: ‘Rapper’
09-05-2016 (15:04) - Campagnes
Centraal Beheer gaat met de nieuwste commercial volledig op de rap toer. In deze 59ste ‘Even Apeldoorn bellen’-film zien we Rapper Young D met zijn gloednieuwe auto.
Young D heeft net met zijn gouden stem een platencontract in de wacht gesleept. En bij een vet platencontract hoort natuurlijk een vette auto. Die past helemaal bij zijn nieuwe sterrenstatus. Maar dan blijkt dat zelfs Young D niet altijd ‘totally in control’ is.
Ellen van der Horst communicatiemanager Centraal Beheer: ‘Rapper’ is onderdeel van de campagne voor onze Autoverzekering. Net als bij onze recente campagnes positioneren we ‘merk en verkoop’ dicht bij elkaar. We laten zien dat we 24/7 klaar staan voor onze klanten. Met oplossingen waar ze verder mee kunnen. En natuurlijk ontbreekt de bekende Even Apeldoorn bellen knipoog ook dit keer niet.’
‘Honk the horns’
Ook deze 59e Even Apeldoorn bellen commercial werd gemaakt door reclamebureau DDB & Tribal. De opnames werden gedaan in Los Angeles, in de wijk Echo Park. Het rapnummer ‘Honk the horns’ werd speciaal voor deze commercial geschreven. De Amerikaanse acteur/rapper Courtney Richards (Young D) nam zelf de vocals voor zijn rekening.
De commercial ‘Rapper’ verschijnt vanaf zondag 15 mei op televisie.
Credits:
Opdrachtgever: Centraal Beheer
Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Marteyn Roose, Peggy Spaapen, Ellen van der Horst
Bureau: DDB & Tribal
Opdrachtgever: Centraal Beheer
Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Marteyn Roose, Peggy Spaapen, Ellen van der Horst
Bureau: DDB & Tribal
ECD: Joris Kuijpers, Dylan de Backer
Creative Directors: Jasper Diks, Ed van Bennekom
Copywriter: Jasper Diks
Art Director: Ed van Bennekom
Regisseur: Sven SuperProductiemaatschappij: In Case of Fire
Producer productiemaatschappij: Arjan Oosterveer
Designer: Keith Korns
Business Director: Milo van der Meij
Producer: Yuka Kambayashi, Nelly de Wit
Assistant Producer: Simone van der Boogaard