Nieuwe Odido campagne introduceert Klik&Klaar Internet
Odido is sinds 23 januari live met een nieuwe campagne voor hun recent gelanceerde 5G-product: Klik&Klaar Internet. Dat is razendsnel en monteurloos internet voor thuis dat iedereen zelf kan installeren. Je hoeft alleen de stekker in het stopcontact te doen en het 5G simkaartje te plaatsen. Een bekabelde internetverbinding is niet nodig.
In de campagne, ontwikkeld samen met TBWA\NEBOKO, ligt de nadruk op het gemak waarmee je Klik&Klaar Internet aansluit en dat het overal in Nederland werkt waar een stopcontact is. In de commercial zien we hoe diverse mensen op verschillende plekken zelf hun internet installeren. Jong of oud, handig of met twee linkerhanden, iedereen kan Klik&Klaar zelf installeren. De campagne wordt 360° uitgerold op TV, radio, OOH, online en social media.
'Wij denken dat het anders kan in telecomland'
Leo Hensen, Director Marketing & Communications bij Odido: “Bij Odido denken wij dat het anders kan in telecomland. We willen namelijk technologie makkelijker maken voor mensen, zodat iedereen mee kan doen. Het innovatieve van Klik&Klaar Internet zit in de eenvoud: iedereen kan Klik&Klaar gemakkelijk zelf installeren en het kan overal aangesloten worden met alleen een stekker. Die eenvoud willen we laten zien in deze nieuwe campagne.”
“Met de campagne willen we laten zien hoe makkelijk je Klik&Klaar installeert. Eigenlijk als een soort productdemo waarbij het niet fout kan gaan. Toch komt de hoofdrolspeler in de commercial er niet vlekkeloos vanaf. Hoe makkelijk ook, we blijven mensen,'' zegt Erik Falke, Executive Creative Director bij TBWA\NEBOKO.
Credits
Bureau: TBWA\NEBOKO | Productie: Studio Studio | Regie: Joost Biesheuvel | Edit: Editors Amsterdam | VFX/Online: De Grot | Muziek: Yellowbloom |