
Reine Clause ziet alles. Ook online.
Deze Sinterklaasperiode introduceert RAAK siroop Reine Clause: een knipoog naar de Reine Claude-smaak van RAAK en een goedheiligman die een spiegel voorhoudt aan online gedrag. Plezier online is soms ver te zoeken en RAAK maakt daar met humor en scherpte korte metten mee en moedigt aan tot meer bewustzijn.
Influencer Thomas Korsten, bekend om zijn humoristische content en zelfspot, kruipt in de huid van Reine Clause. Met een flinke dosis humor blikt hij terug op het afgelopen jaar en deelt exclusieve chocoladeletters in het karakteristieke groen en met de typische RAAK Reine Claude-smaak uit aan andere influencers die zich positief online gedragen. Net als RAAK zelf, zoeken de geselecteerde influencers verbinding door met humor, echtheid en een flinke scheut zelfspot hun community samen te brengen.
Op de ‘zoete lijst’ prijken gelukkigen die een exclusieve RAAK Reine Claude chocoladeletter ontvangen. Wie zich minder goed heeft gedragen, wordt met een knipoog aangesproken.
Community: samen verantwoordelijk voor online sfeer
De commentsectie speelt een cruciale rol. Iedereen kan meedoen en aangeven waarom hij of zij een chocoladeletter verdient. Zo zet RAAK niet alleen influencers, maar ook de online community zelf aan tot bewust en vriendelijk gedrag.
Eva Dickmann, Brand Manager RAAK siroop: “RAAK staat voor kinderlijke speelsheid, plezier en verbinding. Online is het echter vaak een plek waar mensen niet altijd een blad voor de mond nemen. Met deze campagne willen we daar op RAKE manier’ verandering in brengen met een flinke dosis humor en een knipoog naar meer bewustzijn.’
Bekijk hier de campagnevideo.