World Trade Center Amsterdam herpositioneert zich met ‘Welcome To Change’

World Trade Center Amsterdam herpositioneert zich met ‘Welcome To Change’

21-11-2025 (11:48) - Campagnes

World Trade Center Amsterdam bestaat 40 jaar en slaat een nieuwe koers in met ‘Welcome To Change’. De herpositionering is ontwikkeld door bureau The Stone Twins en vormt de basis voor de transitie van WTC Amsterdam naar een internationale cross-sector hub voor de nieuwe economie.

Met ‘Welcome To Change’ versterkt WTC Amsterdam haar rol als verbinder voor de nieuwe economie. Mede dankzij een grootschalige renovatie met een open ontwerp én door nieuwe proposities toe te voegen, zoals een publieksprogramma met evenementen en in de toekomst een coworking-omgeving die een nieuwe generatie ondernemers een plek geeft. Zo wordt WTC Amsterdam steeds meer een katalysator voor vooruitgang en samenwerking, een plek waar corporates en startups, impactmakers en investeerders elkaar ontmoeten. De recente komst van bedrijven als School of Moral Ambition, InnoEnergy, Cognito (Amsterdam Fintech), The Green Times en Fronteer onderstreept deze nieuwe koers.

“De nieuwe propositie ‘Welcome To Change’ speelt in op de W-T-C-initialen en laat zien dat de transformatie veel verder gaat dan een gerenoveerd gebouw. Het weerspiegelt hoe de WTC-community werkt, denkt en groeit”, licht Declan Stone van The Stone Twins toe.

Credits

Merk: World Trade Center Amsterdam
Brand Strategy & Identity: The Stone Twins
Marketingcommunicatie: the brand department
Digital: Omelette du Fromage
Regie: Pim Havinga
Productie: Bas van den Elzen
Copywriter: Ilona van de Laarschot