
The Creative Shopping Center achter nieuwe campagne Magioni
Magioni speelt in op de groeiende trend van groente-gebaseerd eten met een nieuwe campagne en vernieuwende producten, ontwikkeld in samenwerking met The Creative Shopping Center.
Al jaren biedt Magioni voedzame alternatieven voor populaire gerechten, zoals pizza-bodems en American pancakes, allemaal gemaakt op basis van groente. De belofte die er altijd is geweest maar nu onder woorden is gebracht door de agency is 'For the love of good food'.
Lisa Veen, oprichter van Magioni: “Wij geloven dat voedzaam of gezonder eten hand in hand kan gaan met lekker eten. Het moet echter wel een positieve en optimistische uitstraling hebben omdat smaak altijd nummer 1 is. Wij maken jouw favoriete producten smaakvol, gemakkelijk en voedzaam. Daarom zeggen wij in de nieuwste campagne: Try it. Taste it. Love it."
Voor de verdere merkpositionering en de lancering van vernieuwde producten ontwikkelde The Creative Shopping Center een frisse campagne voor de Nederlandse markt. Deze campagne wordt als basis gebruikt voor internationale expansie, met Australië als het eerste exportland. De campagne is inmiddels live en te zien op online kanalen, sociale media en bij verkooppunten. Daarnaast wordt de boodschap versterkt door een succesvolle samenwerking met verschillende influencers.