Utrecht moedigt bezoekers aan langer te blijven: 'Neem je tijd'
Utrecht Marketing lanceert een nieuwe campagne met de slogan ‘Neem je tijd’. De campagne, ontwikkeld door Happy Horizon Non-profit, benadrukt dat Utrecht een ontspannen en toegankelijke stad is met verrassend veel leuke activiteiten.
De stad trekt veel dagbezoekers, maar veel mensen nemen de laatste trein naar huis. Volgens Anne Wouters van Utrecht Marketing is dat "zonde", omdat Utrecht genoeg te bieden heeft voor een lang weekend of midweek.
"We willen dat mensen onze stad en haar bewoners echt leren kennen. Want als je de tijd neemt voor Utrecht, neemt Utrecht ook de tijd voor jou," vertelt Wouters.
In Utrecht en andere grote steden verschijnen digitale abri’s met creatieve uitingen rondom het motto ‘neem je tijd’. "Het is echt een feest om samen met Utrecht Marketing deze campagne te ontwikkelen," zegt copywriter Jeroen Talens van Happy Horizon Non-profit. "Als inwoner van Utrecht ben ik net zo trots op mijn ‘stadsie’ als op deze campagne."
De campagne is sinds 1 november live. Naast digitale abri’s en schermen in en buiten Utrecht, worden onder andere display en (social) advertenties ingezet.