Villa for You bouwt aan merk met eerste grootschalige campagne

Villa for You bouwt aan merk met eerste grootschalige campagne

28-01-2025 (12:33) - Campagnes

Vakantiehuizenverhuurder Villa for You start met haar eerste grootschalige out-of-home-campagne. De campagne omvat abri's verspreid over heel Nederland en heeft als doel de naamsbekendheid van Villa for You verder te vergroten.

“Door onze zichtbaarheid letterlijk in het straatbeeld te brengen, willen we een breed publiek bereiken en bouwen aan een herkenbaar merk in Nederland”, zegt Sanne Beijer-ten Voorde, marketingmanager bij Villa for You.

Strategische locaties 

De abri’s staan op drukbezochte plekken zoals stadscentra van onder andere Amsterdam, Rotterdam en Den Haag. Centraal in de campagne staan het beeldmerk, logo en de kenmerkende groene kleur van Villa for You. “De bedoeling is dat deze aanpak nieuwsgierigheid opwekt en vervolgens herkenbaarheid creëert”, zegt Sanne.

Groei-ambities

De nieuwe campagne sluit aan bij de strategische groeiambities van Villa for You. Eerder investeerde de organisatie al in radioreclame en TV-billboarding. “Je kunt ons momenteel terugzien rond het TV-programma ‘Winter vol Liefde’. Dit programma past bij ons, omdat wij een grote focus hebben op wintersportboekingen, wat aansluit bij ons brede aanbod huizen in Oostenrijk,” vertelt Sanne. De uitbreiding naar out-of-home-reclame versterkt de marketingmix en legt de focus op directe boekingen via het eigen platform.