MarketResponse neemt Reputations Content & Campagnes over

15-03-2023 (12:44) - Economisch

MarketResponse neemt Reputations Content & Campagnes over. Met deze overname zet het bedrijf een volgende stap in het bieden van full-service dienstverlening op het gebied van insights-driven marketing.

Jos Frijters treedt toe tot de directie van MarketResponse in de functie van Chief Commercial & Marketing Officer (CCMO). Daarnaast blijft hij eindverantwoordelijk voor Reputations, c.q. de businessline communications & content marketing.

Specifieke expertise

Jorgen Botermans, CEO MarketResponse: “In onze digitale, globaliserende wereld is heldere en consistente communicatie essentieel. Het laat zien waar je als merk of organisatie voor staat, je versterkt de relatie met je doelgroepen en blijft voor hen relevant. Om dit optimaal in te vullen kun je enerzijds niet zonder waardevolle data en inzichten, anderzijds heb je communicatiespecialisten en creatieven nodig om dit te vertalen naar content. Met Reputations aan boord, bieden we onze opdrachtgevers precies deze combinatie.” Jos Frijters, oprichter van Reputations: “Als onderdeel van MarketResponse kunnen we nu als geen ander het verschil maken in datagedreven communicatie en contentmarketing. Bovendien voegen we specifieke expertise op het gebied van merkstrategie, reputatiemanagement en visual identity toe aan het portfolio van MarketResponse". We passen dus heel goed bij elkaar en voor onze mensen biedt het prachtige kansen om zich verder te ontwikkelen in een dynamische organisatie met een internationale scope.”

Buy-and-build strategy

De bedrijven werken al een aantal jaren intensief samen en zijn gevestigd in hetzelfde kantoor in Utrecht. MarketResponse heeft ook vestigingen in Amsterdam en in New York. De overname van Reputations is onderdeel van de zogenoemde buy-and-build strategy rondom de domeinen insights, research- en CX-technology en datadriven marketing. Eerder deze maand maakte MarketResponse al de overname van CX-specialist Underlined bekend. 


Bureaus

Media

Marketing