Estée Lauder Companies opent The House of Beauty pop-up

26-09-2023 (11:29) - Marketing

Binnenkort maakt het roze lintje dat de strijd tegen borstkanker symboliseert haar terugkeer naar onze hoofdstad. Van 11 tot en met 14 oktober opent Estée Lauder Companies The House of Beauty pop-up haar deuren aan de Haarlemmerdijk 137, met als doel om meer bewustwording rondom borstkanker te creëren.

Estée Lauder Companies besteedt ieder jaar aandacht aan borstkanker om zo onderzoeksfondsen te kunnen steunen. Een mooi doel, met een creatieve invulling. Zo word je tijdens The House of Beauty pop-up ondergedompeld in beautyrituelen, worden verschillende Pink Ribbon Limited Edition beautyproducten aangeboden, kun je volledig in balans komen met een yogales én tegelijkertijd jouw bijdrage leveren om belangrijk onderzoek rondom borstkanker te steunen.

De boodschap

De boodschap van deze pop-up is een reden op zich om een bezoekje te brengen, maar doordat buurtgenoten hebben besloten om hun bijdrage hieraan te willen leveren, wordt het een bijzonder event gedragen door de hele buurt. De overkoepelende boodschap is duidelijk: dit evenement belichaamt veel meer dan een eenvoudige pop-up. Het is een kans om bewustzijn te creëren, voorlichting te geven en samen meer aandacht te schenken aan een ziekte die wereldwijd meer mensen raakt dan ons lief is. 

Activiteiten met een doel

Om zowel saamhorigheid, ontspanning als stressvermindering te creëren tijdens de pop-up staan er verschillende activiteiten gepland die dit bewerkstelligen. Zo worden er inspirerende professoren van het Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis uitgenodigd om middels talks kennis te delen over de detectie en preventie van borstkanker, kun je genieten van ontspannende yogalessen door Maroesja de Ruijter (waarvan de opbrengst volledig gedoneerd wordt aan de Antoni van Leeuwenhoek Foundation) en kun je je laten inspireren door make-up how to’s, skincare routines, hoofdhuidanalyses en spa-behandelingen door professionals van Estée Lauder Companies. Activiteiten waardoor je zowel geïnspireerd als ontspannen de deur uitloopt. 


Bureaus

Media

Economisch