FEBO en hulpsint Raymond van Barneveld onthullen limited edition wintercollectie

22-11-2018 (12:00) - Marketing

Vandaag lanceert FEBO, met behulp van de pijlsnelle hulpsinterklaas Raymond van Barneveld, haar nieuwste limited edition kledingcollectie. FEBO-fans kunnen komende winter thuis rond hangen in een warme en comfortabele trui, joggingbroek, muts, sokken en sloffen. De FEBO-webshop opent om 12:00 uur stipt. Alle items zijn hier los verkrijgbaar en worden geleverd met feestelijk FEBO-inpakpapier.

 
Directeur FEBO, Dennis de Borst: “Afgelopen jaar kwamen we voor het eerst met FEBO Fashion en dat was een regelrechte hit. Daar waar zowel onze voetbal als festival geïnspireerde collectie volop het straatbeeld sierden, plof je nu ook in stijl op de bank.”
 

FEBO en Natwerk

FEBO Fashion is een initiatief van FEBO in samenwerking met Natwerk, het reclamebureau dat al vier jaar lang verantwoordelijk is voor alle campagnes van FEBO. Eerder introduceerden FEBO en Natwerk onder meer de FEBO Drijf In, Rookworstkroket en VEBO (vegetarische FEBO). Frank de Ruwe, creative director van Natwerk: “Ambacht en kwaliteit zijn sinds oudsher de handelsmerken van FEBO. Het is te gek om te zien hoe FEBO hier in Nederland zo geliefd mee is geworden. Dat vormt de perfecte basis voor het ontwikkelen van marketingcampagnes, zoals deze, voor het snackmerk.”

Bureaus

Media

Economisch