IAMTORO en Corendon bundelen krachten met merkactivatie

IAMTORO en Corendon bundelen krachten met merkactivatie

03-10-2024 (11:00) - Marketing

Ondergoedmerk IAMTORO is op zoek naar modellen voor een fotoshoot in Egypte. Op 20 oktober organiseert het merk daarom een spectaculaire open casting bij de Boeing 747 in de tuin van hotel Corendon Amsterdam Schiphol Airport.

Vorig jaar organiseerde IAMTORO nog een zomerse casting op het Leidseplein. 80 Mannen in allerlei vormen en maten gingen daar uit de kleren om kans te maken op een fotoshoot op Bonaire. Dit jaar strijden de modellen in spé om een campagne shoot in Egypte. De castinglocatie is minstens zo bijzonder als vorig jaar. Marc van Eck, co-founder van IAMTORO: “Na het succes van vorig jaar wilden we dit jaar weer iets spectaculairs organiseren. In Corendon hebben we een fantastische partner gevonden voor de activatie. En zeg nou zelf, een Boeing747 is toch een stuk spannender dan een saaie castingstudio.”

Zelfvertrouwen

Kandidaten kunnen zich tot 20 oktober aanmelden om deel te nemen aan de casting. Los van een minimumleeftijd van 18 jaar zijn er geen voorwaarden, iedereen maakt dus kans om een van de drie nieuwe gezichten van het merk te worden. “Net als vorig jaar mag iedereen meedoen” aldus van Eck. “IAMTORO draait om het geven van zelfvertrouwen aan iedereen. Ik hoop dan ook op een veel diversiteit onder de aanmeldingen. We zoeken mannen met lef, die zin hebben in een avontuur. Want niet alleen de casting maar ook de shoot in Egypte belooft spectaculair te worden.”

Egypte

De drie geselecteerde deelnemers reizen eind november met Hooi en crew naar Egypte, waar de shoot van de nieuwe collectie plaatsvindt. “De samenwerking met IAMTORO geeft ons de mogelijkheid om Egypte, dé uitgelezen zonbestemming in de winter, extra onder de aandacht te brengen,” aldus Dick Gussen, Director of Brand, Media & Partnerships van Corendon. “Met de stranden aan de rode zee, de woestijn en alle archeologische rijkdom is deze bestemming een fantastische arena voor een underwear shoot.”

Campagne

Om deelnemers op te roepen mee te doen aan de casting zetten beide merken vooral in op owned media aangevuld met een campagne op social media. De campagne werd in-house ontwikkeld door IAMTORO.
 


Bureaus

Media

Economisch